Bezárás
közbeszerzés

Egymilliárd forintért reklámozzák az MFB-t Balásy Gyula cégei

A kormány menekültellenes kampányaival befutott Lounge Design Kft. és New Land Média Kft. 14 hónapon keresztül reklámozza majd a Magyar Fejlesztési Bankot uniós pénzből.

A Magyar Fejlesztési Bank (MFB) még 2017 januárjában írt ki nyílt közbeszerzést marketingszolgáltatásokra, az eljárás eredménye pedig az EU-s közbeszerzési értesítő június 28-i számában jelent meg.

A nettó 1 milliárd forint értékű tendert a Lounge Design Kft. és a New Land Média Kft. nyerte. A számlát uniós pénzből, GINOP- és VEKOP-programból fizeti az állami bank.

A 14 hónapra szóló megbízás keretében a nyertes cégek 310,2 millió forintból végzik el az MFB pénzügyi termékeinek kommunikációjához szükséges kreatív tervezési-gyártási, valamint közvélemény-és piackutatási szolgáltatásokat, és 723,8 millió forintba kerül a médiatervezés és -vásárlás, vagyis maga a reklámkampány. Ennek keretében a megszokott módon lesznek rádió-, tévé-, online-, újság-, és közterületi hirdetések is.

A Lounge Design Kft. és a New Land Média Kft. tulajdonosa Balásy Gyula. A két cég az utóbbi hónapokban sorra kapja a milliárdos megrendeléseket Rogán Antal propagandaminisztériumától. Nemrégiben közel 10 milliárd forint értékű szerződést kötött a vállalkozásokkal a Miniszterelnöki Kabinetiroda, és február végéig el is ment 3 milliárd a “Magyarország erősödik” c. kampányra.

Májusban az ’56-os emlékévért is felelős Schmidt Mária alapítványa bízta meg Balásy cégeit az első világháborús emlékév reklámozásával félmilliárd forintért, és a Rogán minisztériuma alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal közzétette, hogy az állami cégek idei 25 milliárd forintos reklámkeretéből bő 14 milliárd kerül Balásy érdekeltségeihez.

Erdélyi Katalin

Előfizetőket keresünk – támogasd az Átlátszót

Az Átlátszó nincs kitömve állami hirdetésekkel, és nem akarjuk a Fidesznek ajándékozni nemzetstratégiai érdekből. Rád viszont nagyon számítunk!

Támogatom