4 milliárdos keretszerződést nyertek Balásy Gyula cégei a magyar országimázs népszerűsítésére külföldön

fotó: hvg.hu
fotó: hvg.hu

 

Uniós pénzből fogják reklámozni Magyarország turisztikai vonzerejét Oroszországban és Kínában is.

 

 

A propagandaminisztérium alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) még májusban írt ki nyílt közbeszerzést különböző marketingfeladatokra a GINOP-1.3.5-15-2015-00001 Nemzeti turisztikai marketing és keresletösztönző európai uniós projekt keretében.

A keretszerződés összege nettó 3,95 milliárd forint, ennek 85 százalékát az EU fizeti.

A tender eredménye december 9-én jelent meg az uniós értesítőben: a megbízást a Lounge Design Kft, a New Land Media Kft., és a MEC Hungary Médiaügynükség Kft. nyerte közös ajánlattevőként.

A nyertes cégek feladata többek között egy bel- és külföldön egyaránt érvényes, egységes arculatú megjelenés (“Magyarország, mint turisztikai márka”), valamint imázsfilmek és termékhirdetések megalkotása.

A kreatív anyagokat a projektben kiemelt országcsoportokban, és a zárójelben kiemelt célországokban szükséges az adott ország nyelvén elkészíteniük:

– szomszédos és közeli országok (Lengyelország és Románia),

– német nyelvű országok (Ausztria és Németország),

– Észak-Európa és Egyesült Királyság (Egyesült Királyság).

– latin nyelvű és BENELUX országok (Franciaország és Hollandia),

– Oroszország és FÁK-országok (nincs kiemelt ország).

– Arab-öböl menti országok (nincs kiemelt ország).

– egyéb, a pályázati kiírásban szereplő országok (Amerikai Egyesült Államok, Kanada és Kína)

Emellett további médiakampányokat kell lebonyolítaniuk a kiemelt célpiacokon, vagyis Lengyelországban, Romániában, Ausztriában, Németországban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Hollandiában, az Amerikai Egyesült Államokban, Kanadában, és Kínában.

A Balásy Gyula tulajdonában lévő Lounge Design Kft. és New Land Media Kft. nagyjából egy éve vette át Csetényi Csaba cégeitől a különböző többmilliárdos kormányzati “tájékoztató kampányok” (pl. Nemzeti konzultáció) lebonyolítását, a MEC Hungary Kft. tulajdonosa pedig a Young and Rubicam nemzetközi reklámügynökség.

Erdélyi Katalin

 

tetszett_a_cikk3

 

  • Karl Han

    Akkor most “4 milliárdos keretszerződést nyertek” (lásd cím) vagy “A keretszerződés összege nettó 3,95 millió forint” (a cikkben) ami ÁFÁval sincs 4 milliárd!?